Nawet najlepsze treści potrzebują dotrzeć do odpowiedniego odbiorcy!
To stwierdzenie choć często bolesne dla nas jest prawdziwe do szpiku kości… Nasza misja musi przedostać się przez ocean różnych treści i dotrzeć do młodych rodziców. Inaczej nie uda nam się pokazać rodzicom jakie korzyści niesie ze sobą podział urlopu rodzicielskiego.
Na szczęście możemy liczyć na zaangażowane pro bono firmy, które wspierają nas w dotarciu do naszych odbiorców. Eksperci z firmy Fabryka Marketingu i Tears of Joy przygotowali dla nas cykl szkoleń, w jaki sposób możemy ze swoimi treściami i misją dotrzeć do tak zwanej grupy targetowej 🙂 czyli młodych rodziców, którzy zastanawiają się jak ułożyć całą „logistykę” związaną z urodzeniem się dziecka. Wiedzy i pomocnych przykładów było dużo, a teraz staramy się to wszystko zastosować w naszej fundacyjnej praktyce.
Dziękujemy bardzo zaangażowanym osobom za cierpliwość do naszych pytań (!) i wsparcie naszych działań!