Rok 2023 jest rokiem dla nas wyjątkowym. Udało się nam doprowadzić do wdrożenia unijnej dyrektywy work-life balance w Polsce. Dzięki niej ojcowie zyskali 9 tygodni urlopu rodzicielskiego tylko dla nich! To kolejny krok do równości rodzicielskiej w Polsce.
Z tego powodu tegoroczna odsłona kampanii Facet na 100 Pro jest sponsorowana przez cyfrę 9 – szukajcie tej cyfry w naszej publikacji!
Dokładnie 23-go czerwca w Dzień Ojca pojawił się przewodnik „Facet na 100 pro, czyli jak korzystać z ojcostwa i 9 tygodni urlopu tylko dla ojców”. Stworzyliśmy go specjalnie dla Was – ojców, abyście mogli zainspirować się tekstami przygotowanymi przez ekspertów, ambasadorów naszej Fundacji i innych ojców, którzy wiedzą, że nie warto czekać z decyzją o urlopie tylko brać i korzystać już teraz!
Propagujemy partnerstwo w związku i podział urlopu rodzicielskiego między rodziców, bo wiemy, że przynosi to korzyści kobietom, mężczyznom i przede wszystkim dzieciom. Partnerstwo w związku jest dla nas odpowiedzią na zmieniający się świat, w którym równość i wiara w ludzki potencjał jest jedną z najwyższych wartości; a jakość relacji przekłada się na jakość naszego życia.
Partnerem strategicznym publikacji kolejny rok jest Gillette, marka należąca do portfolio Procter&Gamble, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. W swoich kampaniach zachęca konsumentów, aby stali się wzorami do naśladowania dla następnych pokoleń wychowywanych w duchu dążenia do świata równych szans.
Po prostu są rzeczy, których nie warto odkładać na później – 9 tygodni urlopu rodzicielskiego jest jedną z nich.
Do ściągnięcia tutaj: Facet_na_100PRO_2023