Aktualności

Rusza kampania „MAMY czas na zdrowie”

Co druga pracująca mama w Polsce nadal pracuje, kiedy jest przeziębiona lub ma grypę. Kiedy w
końcu decyduje się wziąć wolne – też nie odpoczywa zajmując się w tym czasie domem i dziećmi.
Firma Haleon, producent leku Theraflu i Fundacja Share the Care łączą siły, aby wesprzeć aktywne
zawodowo matki w realizacji ich prawa do odpoczynku w czasie choroby.
W ramach kampanii stworzyliśmy merytoryczną platformę internetową, serię filmów edukacyjnych i
warsztatów, a także wyjątkowy przewodnik z praktycznymi wskazówkami i ćwiczeniami dla mam oraz
Kodeks „MAMY czas na zdrowie”. Kampania skierowana jest nie tylko do pracujących mam, ale także
do ich partnerów, rodziny, przyjaciół oraz pracodawców i współpracowników.
Od 2024 roku ruszamy z Ogólnopolskim Programem siostrzanego wsparcia, bo wiemy jak bardzo
wsparcie innych mam może pomóc w przezwyciężeniu trudności.
Stawiamy też na partnerstwo w związku (a jakże!). Podpowiadamy, jak rozmawiać o podziale
obowiązków domowych, odpowiedzialności za opiekę nad dziećmi oraz jak wspierać się w trudnych
chwilach. Chcemy, aby takich rozmów w atmosferze wzajemnego zrozumienia w parach było jak
najwięcej.
Pobierz pełną informację prasową
Zajrzyj na stronę: www.mamyczasnazdrowie.pl
Share (the care)
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin