Aktualności

PARTNER STRATEGICZNY KAMPANII FACET NA 100 PRO W 2023

Rok 2023 jest wyjątkowy dla rodziców, a szczególnie dla ojców.

W Polsce została wdrożona unijna dyrektywa work-life balance. Dzięki niej ojcowie zyskali 9 tygodni urlopu rodzicielskiego tylko dla nich! To kolejny krok do równości rodzicielskiej w Polsce.

Chcemy szczególnie uczcić ten rok.

Dokładnie 23-go czerwca w Dzień Ojca pojawi się przewodnik Fundacji Share the Care

„Facet na 100 pro, czyli jak korzystać z ojcostwa i 9 tygodni urlopu tylko dla ojców”.

Publikacji będą towarzyszyć wydarzenia jak webinary, debata i działania, które mają zachęcać mężczyzn do korzystania z urlopów.

Już drugi rok naszą kampanię Facet na 100 Pro wspiera marka #Gillette należąca do portfolio Procter & Gamble
Dzięki temu partnerstwu możemy dotrzeć z naszą misją do znacznie większej liczby mężczyzn w Polsce.

Obserwujcie nasze social media i bądźcie na bieżąco z wydarzeniami jaki dla Was przygotowaliśmy.

Zaczynamy odliczanie.

 

 

 

Share (the care)
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin