Rok 2023 jest wyjątkowy dla rodziców, a szczególnie dla ojców.
W Polsce została wdrożona unijna dyrektywa work-life balance. Dzięki niej ojcowie zyskali 9 tygodni urlopu rodzicielskiego tylko dla nich! To kolejny krok do równości rodzicielskiej w Polsce.
Chcemy szczególnie uczcić ten rok.
Dokładnie 23-go czerwca w Dzień Ojca pojawi się przewodnik Fundacji Share the Care
„Facet na 100 pro, czyli jak korzystać z ojcostwa i 9 tygodni urlopu tylko dla ojców”.
Publikacji będą towarzyszyć wydarzenia jak webinary, debata i działania, które mają zachęcać mężczyzn do korzystania z urlopów.
Już drugi rok naszą kampanię Facet na 100 Pro wspiera marka #Gillette należąca do portfolio Procter & Gamble
Dzięki temu partnerstwu możemy dotrzeć z naszą misją do znacznie większej liczby mężczyzn w Polsce.
Obserwujcie nasze social media i bądźcie na bieżąco z wydarzeniami jaki dla Was przygotowaliśmy.
Zaczynamy odliczanie.