Kiedy kobieta zostaje mamą i nawet powróci do aktywności zawodowej, często jej poczucie własnej wartości i samoocena doprawione sporą dawką wyrzutów sumienia, nie pozwalają jej dostrzec swojego potencjału.
Taki stan rzeczy jest również „zasługą” nadal funkcjonujących w społeczeństwie stereotypów, np. „mama karierowiczka”.
„Proud to be a Working Mum” to kampania, która ma pomóc kobietom docenić siebie i uwierzyć, że stanowią potencjał dla świata, społeczeństwa, swoich dzieci, partnerów i siebie samych.
Inicjatywa ma za zadanie zmienić społeczne postrzeganie matek pracujących, pokazując, że mogą one skutecznie łączyć życie zawodowe z rodzinnym, będąc równocześnie inspiracją i wsparciem dla innych.
Z okazji Dnia Matki oraz w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby współczesnego świata, Fundacja Share the Care wspólnie z Femmeritum startuje z trzecią edycją kampanii „Proud to be a Working Mum”.
Jej celem jest podkreślenie nieocenionego wkładu pracujących matek w rozwój społeczeństwa, gospodarki, oraz w wychowanie przyszłych pokoleń.
Kiedy: 28 maja
Godziny: 9:00 – 13:00
Gdzie: DEVIRE Al. Jerozolimskie 94
Co w programie?

Zapraszamy !