Aktualności

Kampania Facet na 100 Pro

Facet na 100 Pro
W Fundacji Share the Care nie zapominamy o ojcach i już dziś startujemy z kampanią Facet na 100 Pro!
Zbliża się Dzień Ojca, to najwyższy czas zacząć dyskusję na temat blasków i trudów bycia tatą we współczesnym świecie.
Dlaczego?
Bo często słyszymy, że ojcom brakuje przestrzeni, żeby porozmawiać o tym, co ich trapi, co motywuje, co cieszy, a co wkurza w byciu zaangażowanym tatą.
Specjalnie dla Was Panowie, w ramach kampanii ‘Facet na 100 PRO’ szykujemy wydarzenie, podczas którego będziecie mogli dać upust swoim emocjom, oczekiwaniom i refleksjom na temat bliskości, relacji, partnerstwa, work-life balance, pracy i pieniędzy.
Na wydarzenie zapraszamy Was z partnerkami, żonami, narzeczonymi, mamami Waszych dzieci. Gwarantujemy, że ten event przeniesie Waszą relację na inny poziom!
Podczas wydarzenia wystąpią między innymi: dr Robert Kowalczyk Instytut SPLOT, dr Kamil Janowicz Father_ing, Dorota Wiszejko Wierzbicka Uniwersytet SWPS, Agata Roczniak BNP Paribas Bank Polska, Kasia Gaweł Ringier Axel Springer Polska, Łukasz Borowicz OLX Praca, Błażej Kubus BNP Paribas Polska, Marcin Capiga Uniwersytet Warszawski, Leszek Jażdżewski Liberté, Michał Gulczyński Stowarzyszenie na rzecz Chłopców i Mężczyzn, Michał Bomastyk Instytut Przeciwdziałania Wykluczeniom
Zarejestruj się na wydarzenie, dołącz do nas i daj upust swoim emocjom, oczekiwaniom i refleksjom.
Razem możemy zmienić postrzeganie roli ojca we współczesnym świecie:
12 Czerwca, godz. 16:00-21:00
Zapisy i agenda wydarzenia: https://teamrodzina.pl/facet-na-100pro/

Partnerem strategicznym akcji kolejny rok jest marka Gillette, która wspiera mężczyzn w tym, aby wyglądali i czuli się dobrze w swojej skórze każdego dnia. Marka dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Inspiruje ich przedstawiając wzorce do naśladowania a w swoich kampaniach zachęca, aby stali się wzorami dla następnych pokoleń wychowywanych w duchu dążenia do świata równych szans.

Uosobieniem misji Gillette jest ostatnia kampania „Bo chcę”. W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki – Mateusza Damięckiego, który mówi o tym, że realizowanie się w roli taty jest dla niego przyjemnością, a nie obowiązkiem. Zajmuje się swoimi synami, bo chce.  A Ty chcesz czy musisz zajmować się swoimi dziećmi?

Share (the care)
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin