Wesprzyj nas

Facet na 100 Pro. Prawdziwe historie

Facet na 100 Pro

Fundacja Share the Care wspólnie z marką Gillette rozpoczyna nabór na Ambasadorów corocznej kampanii „Facet na 100 PRO”.

To wyjątkowa okazja dla ojców z całej Polski, aby podzielić się swoimi historiami i zainspirować innych mężczyzn do aktywnego rodzicielstwa.

Od 1 do 20 kwietnia czekamy na historie, które pokazują, jak różne mogą być ścieżki ojcostwa, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka i jak wiele daje samym mężczyznom.

„Dzieci uczą się przez obserwację – to, jakim jesteś ojcem, kształtuje ich przyszłość. Nie musisz być idealny, by być inspiracją. Liczy się Twoja obecność, autentyczność i zaangażowanie. Fundacja Share the Care wierzy, że każde dziecko zasługuje na bliską relację z tatą, dlatego promujemy aktywne ojcostwo i chcemy pokazywać historie, które mogą zmieniać świat!” zachęca Karolina Andrian z Fundacji Share the Care.

Nie ma znaczenia, ile masz lat, czy wychowujesz dziecko samodzielnie, czy z partnerką/żoną, czy korzystałeś z urlopu rodzicielskiego. Liczy się autentyczność i prawdziwa historia – taka, która może poruszyć innych.

Bo bycie tatą to życie na 100% – pełne emocji, bliskości i chwil, które zostają na zawsze. Nie zawsze jest łatwo, ale kto powiedział, że ma być? Czasem wystarczy przytulenie, spojrzenie czy pierwsze „tato”, żeby poczuć, że wszystko ma sens. Kampania „Facet na 100 PRO” pokazuje, jak ważna jest rola taty w życiu dziecka.

Autorzy 10 najciekawszych historii zostaną zaproszeni do Warszawy na nagrania wideo i otrzymają tytuł Ambasadora kampanii „Facet na 100 PRO”. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, w tym voucher rodzinny do parku Suntago wraz z noclegiem w Suntago Village, limitowana bluza Ambasadora kampanii oraz zestaw od marki Gillette.

Partnerem strategicznym kampanii „Facet na 100 PRO” już czwarty rok z rzędu jest marka Gillette, która dostrzega globalne zmiany w postrzeganiu męskości i wspiera mężczyzn w byciu sobą. Podkreśla znaczenie role models, czyli pozytywnych wzorców do naśladowania, które inspirują szczególnie młodsze pokolenia.

Uosobieniem misji Gillette jest nasza ostatnia kampania „Bo chcę”. W spocie reklamowym wystąpił ambasador marki – Mateusz Damięcki, który mówi o tym, że realizowanie się w roli taty jest dla niego przyjemnością, a nie obowiązkiem. Kampania „Facet na 100 PRO”, której marka Gillette jest strategicznym partnerem, ma na celu budowanie świadomości ojców na temat ich unikalnej roli w życiu swoich dzieci od samego początku. Wierzymy, że Ojcowie, którzy aktywnie uczestniczą w życiu swoich dzieci, często doświadczają większej satysfakcji z życia oraz większego poczucia spełnienia.” mówi Marta Rzepecka, Brand Managerka Gillette na Europę Centralną.

Zgłoszenia do konkursu oraz więcej szczegółów na temat kampanii „Facet na 100 Pro. Prawdziwe historie” na: https://tata.teamrodzina.pl

Share (the care)
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin